Cantha anul 1527 CC (calendarul canthan)
Shing Jea Island - Monastery (Zona Tutorial)
Jucatorii incep povestea ca invatacei in Manastirea Shing Jea. Ei sunt antrenati de catre cativa Profesori, devin experti in doua profesii si isi castiga Insigna. Impresionat de performantele jucatorului, Maestrul Togo se hotaraste sa-l prezinte Ministrului Cho. Insa cand grupul soseste in Minister Cho's Estate el gaseste numai haos. Locuitorii mosiei sunt afectati de o boala, iar jucatorii il urmeaza pe Maestrul Togo grabindu-se sa-l salveze pe Ministru. Din nefericire, cand il gasesc, acestia vad ca Ministrul Cho se transforma intr-o creatura diabolica, fiind nevoiti sa-l distruga. Boala se intinde incet prin diferite zone ale insulei, facandu-i pe Togo si studentii lui sa caute cu disperare sursa acesteia. Diferite indicii il fac pe Maestrul Togo sa creada ca epidemia isi are originea intr-o zona din estul insulei. Pe masura ce jucatorii inainteaza prin valea sfanta Zen Daijun, ei descopera ca aici boala lovise cel mai rau. Luptand cu hoarde de creaturi bolnave si cu o miasma rea care ameninta sa-i anihileze, grupul reuseste sa ajunga in sfanta Biblioteca Daijun si sa infranga pe Afflicted Kana, conducatorul fortelor corupte. Dupa examinarea bibliotecii, Maestrul Togo face o descoperire surprinzatoare: Shiro Tagachi, Tradatorul, s-a intors si ameninta din nou Cantha. Togo este fortat sa se indrepte inspre Kaineng City pentru a cauta sfatul fratelui sau, Imparatul Kisu. De asemenea el trimite o cerere de ajutor fostului sau student din Tyria, Brother Mhenlo. Odata ajuns, Togo afla ca molima se raspandise prin orasul Kaineng. Impreuna cu studentii sai care il insotisera pe drumul spre continent, el incearca sa lupte cu epidemia si sa previna distrugerea tarii sale.
Kaineng City (Inceputul Jocului)
Orasul bolnav
Jucatorii din Tyria care calatoresc spre Cantha il insotesc pe fratele Mhenlo, care primise o scrisoare de la fostul sau profesor, in care acesta ii relateaza despre vremurile de rastriste care s-au abatut asupra Canthei si ii cere ajutorul. Impreuna cu Eve, Aidan, Cynn si Devona, Mhenlo si jucatorii calatoresc spre Cantha. In port sunt intampinati de Jamei, o fosta colega a lui Mhenlo de la Manastirea Shing Jea, care le spune jucatorilor ca Maestrul Togo ii asteapta in Bukdek Byway. Ei strabat Kaineng Center, scaunul puterii Regatului Canthei, si ajung tocmai in momentul in care Maestrul Togo este asaltat de catre bolnavi.
Samanta raului
Elevii Canthani ai Maestrului Togo se intalnesc cu vizitatorii Tyrieni insotiti de Fratele Mhenlo in Vizunah Square si lupta impreuna cu numerosi bolnavi. Ei reusesc sa curete Piata Vizunah dar odata cu asaltul final dau peste un spirit legat, aflat in slujba lui Shiro Tagachi. Cand jucatorii infrang aceasta creatura, Shiro isi ia forma de Envoy, ii macelareste pe toti si pleaca satisfacut. Alti cativa Trimisi apar in scena, exasperati ca Shiro abuzeaza de responsabilitatea de a conduce sufletele inspre Neguri, folosind in schimb aceste suflete pentru a-si mari armata perfida. Pentru a contra metodele lui Shiro, ei se decid sa joace dupa aceleasi reguli. Ei refac vietile jucatorilor, dar cer in schimb ca acestia sa-l opreasca pe Shiro. Pentru asta jucatorii trebuie mai intai sa devina Weh no Su, Mai aproape de Stele, ceea ce le va da posibilitatea sa-l vada si sa lupte in tinutul muritorilor cu fiinte spirituale, asa cum e Shiro. Jucatorii se hotarasc sa-l caute pe Suun, Oracolul Negurilor si custodele Templului Stelelor, pentru a deveni Weh no Su.
Mai aproape de stele
Pentru a dobandi statutul de Weh no Su jucatorii trebuie sa treaca un test in Nahpui Quarter. Ei trebuie sa se lupte cu creaturile Celeste reprezentand cele 4 vicii majore. Cand jucatorii reusesc sa le invinga, Suun le spune ca pot acum sa caute indrumare din partea spiritelor eroilor Canthei, in Templul Tahnnakai. Cand jucatorii ajung la Templu ei sunt informati de catre Mhenlo ca Maestrul Togo si Nika, asasin al ghildei Flacarii de Obsidian, au plecat sa blocheze un atac al Bolnavilor si sunt in mare pericol. Jucatorii sosesc la timp pentru a-i salva pe Togo si Nika, iar Maestrului Togo i se permite intrarea in Templu.
Inrobiti Tradatorului
Inauntrul templului jucatorii sunt pusi in fata unei situatii dificile. Shiro Tagachi intemnitase spiritele eroilor antici. In timp ce altii ingenunchiasera puterii sale, asasinul Vizu, care cu doua secole in urma facuse posibila infrangerea sa, inca rezista vointei lui Shiro. Jucatorii trebuie sa se miste repede pentru a o elibera din temnita sa inainte ca sufletul sa-i fie devorat. Jucatorii o elibereaza pe Vizu si aceasta le dezvaluie calea pentru a-l opri pe Shiro: sa foloseasca artifactele campionului kurzick Viktor si al campionului luxon Archemorus.
Echovald Forest / Jade Sea
Urna si Sulita
Prima sarcina este de a recupera artifactul Urna Sfantului Viktor de la kurzici. Din fericire, fiica Contelui zu Heltzer, Danika, viziteaza orasul Imperial. Imparatul crede ca Danika poate fi cheia castigarii gratiei Contelui, asa ca da dispozitie jucatorilor sa o gaseasca si sa-i ceara ajutorul. Ea este de acord sa-i ajute si ii conduce catre tatal sau. Contele nu se opune ideii de a pune la dispozitie Urna pentru a ajuta la infrangerea lui Shiro. Totusi Urna nu se afla in acest moment la dispozitia kurzicilor insisi: ea este consacrata Catedralei zu Heltzer, candva un loc sfant care acum zace in ruina. Protectorii magici ai Catedralei au cedat cu mult timp in urma iar locul este impanzit de Custozi si creaturi diabolice. O Catedrala in ruine In misiunea din Arborstone jucatorii ii insotesc pe Danika si Mhenlo catre Catedrala pentru a recupera Urna. Cand o iau, Catedrala incepe sa se naruie in jurul lor iar intrarea se blocheaza. Doar Mhenlo reuseste sa iasa in siguranta. Jucatorii isi croiesc drum prin ploaia de caramizi si reusesc sa scape prin usa din spate inspre Altrumm Ruins.
Infrangerea Kraken-ului
Maestrul Togo ii conduce apui pe jucatori catre Boreas Seabed pentru a dobandi Sulita lui Archemorus de la Luxoni. Ei ajung in ziua Convocarii, cand cele trei clanuri luxone se lupta pentru onoarea de a purta Sulita ca sa ucida Kraken-ul Zhu Hanuku si sa o pastreze pana la urmatoarea Convocare. Jucatorii intra in competitia pentru Sulita si infrang Campionii celor trei clanuri. Onoarea de a-l infrange pe Zhu Hanuku cade in sarcina lor, iar ei manuiesc Sulita admirabil invingand kraken-ul. Cand sunt pe cale sa sarbatoreasca, Mhenlo vine in fuga cu vesti groaznice. Bolnavii marsaluiesc spre Oras si Imparatul se teme de un atac. Un sfarsit pentru Shiro, pentru moment Garda Imperiala descopera ca Shiro adunase o armata de bolnavi in Undercity. imparatul le spune jucatorilorsa conduca un escadron al Garzii Palatului catre Districtul Sunjiang, care este originea tulburarilor. La Districtul Sunjiang jucatorii descopera planul lui Shiro. El deschisese fisuri in lumea oamenilor pentru a scoate spirite inlantuite care sa lupte pentru el. Aceste spirite sunt mai puternice decat bolnavii. Jucatorii hotarasc sa inchida fisurile si sa-l atace pe Shiro inainte ca armata sa sa capete proportii. Cand reusesc sa-l gaseasca pe Shiro, acesta locuieste in patru constructe diferite si ii ataca simultan. Jucatorii reusesc sa-i infranga constructele lui Shiro. Cu toate acestea ei sunt siguri ca nu acesta e sfarsitul lui Shiro. Trimisii sosesc sa-i indrume pe jucatori sa caute ajutorul kurzicilor si luxonilor pentru a-l elimina pe Shiro. Obiectele lor ceremoniale nu vor fi suficiente, ci doar fortele lor unite vor avea o sansa de a-l invinge pe Shiro definitiv.
Fiecare trebuie sa aleaga o tabara
Pentru a convinge cele doua natiuni ca trebuie sa se uneasca impotriva lui Shiro, Maestrul Togo si Mhenlo decid sa se desparta si ii sfatuiesc pe jucatori sa faca acelasi lucru. Mhenlo se indreapta catre kurzici pentru a-i convinge sa i se alature, iar Maestrul Togo porneste spre luxoni. Jucatorii trebuie sa se imprieteneasca fie cu luxonii fie cu kurzicii adunand 10.000 de puncte de Factiune pentru respectiva natiune.
Copacii vesnici
Jucatorilor care se imprietenesc cu Kurzicii li se incredinteaza o sarcina de maxima importanta. Ei trebuie sa conduca trei voluntari spre Dumbrava Eterna, unde vor deveni Elite Juggernauts, aparatorii nemuritori ai padurii. Cand ajung in Dumbrava ei sunt atacati de catre fortele Luxone venite sa distruga Copacii Vesnici, sursa Juggernaut-ilor, si de a pune capat masinii de razboi a kurzicilor. In timpul misiunii din Dumbrava Ererna jucatorii rezista atacului luxonilor, dar sunt surprinsi sa vada ca acestia se predau in toiul luptei. Explicatia vine imediat: o armata de bolnavi apare in spatele luxonilor, cu gandul sa distruga orice om in calea lor. Impotriva unui inamic comun, luxonii si kurzicii ramasi se aliaza si apara Dumbrava. Kurzicii ard cadavrele bolnavilor pentru a distruge orice sansa de contaminare, iar in fumul inecacios noii aliati luxoni le dau jucatorilor vesti despre Maestrul Togo: el si luxonii se indreapta spre Templul Recoltei din Apele Adormite.
Tinerele Testoase Gigant
Jucatorilor care cauta ajutorul luxonilor li se incredinteaza misiunea de a pazi si transporta ouale testoaselor gigantice catre Crescatoria Gyala. Acolo din oua ies Tinere Testoase, care sunt apoi conduse catre Gropile Leviathan-ului. In timpul misiunii din Gyala Hatchery jucatorii apara caravana de Tinere Testoase care se indreapta spre Gropi impotriva raidurilor kurzicilor care vor sa distruga aceste animale de razboi in momentul lor de maxima vulnerabilitate. Jucatorii ii ajuta pe luxoni sa protejeze Tinerele Testoase. Dupa ce inving cateva valuri de kurzici ei sunt atacati pe neasteptate de bolnavi. Ingroziti, atat luxonii cat si kurzicii lupta alaturi pentru a opri atacul bolnavilor. Inainte ca cele doua tabere sa-si reia lupta, Maestrul Togo soseste in scena pentru a le spune ca intoarcerea bolnavilor semnaleaza intoarcerea lui Shiro. Ei trebuie sa opreasca razboiul lor prostesc si sa formeze o alianta pentru a-l invinge definitiv pe Shiro. Luxonii si kurzicii ii urmeaza sfatul Maestrului Togo.
Pe urma Tradatorului
Reuniti, jucatorii kurzici si cei luxoni se intalnesc in Apele Adormite pentru a cere o audienta cu dragonul Kuunavang, care acum se afla in Templul Recoltei. Kuunavang insasi se afla sub influenta lui Shiro si rezista cu indarjire jucatorilor. Acestia trebuie sa-si uneasca fortele si sa tina piept mai multor valuri de bolnavi si atacurilor lui Kuunavang, pana cand reusesc sa-si croiasca drum spre varful Templului Recoltei si sa o infranga. Odata invinsa, robia ei de catre Shiro este inlaturata, iar ea isi ofera ajutorul jucatorilor. Ea se sfatuieste cu acestia si cu Trimisii in incercarea de a ghici planul lui Shiro. Cu totii ajung la concluzia ca Shiro pregateste o vraja pentru a se intoarce in tinutul muritorilor si ii lipseste doar un singur ingredient pentru a-si desface blestemul: din nou picaturi de sange ale liniei imperiale.
Raisu Palace
Confruntarea finala Cursa pentru Imparat
Jucatorii alearga disperati inapoi spre Palatul Raisu, dar ajung prea tarziu pentru a-l opri pe Shiro. Armata sa Shiro'ken copleseste apararea palatului. In timp ce Garda Palatului se straduie din rasputeri sa adune forte pentru a contraataca, Shiro insusi ajunge in Imperial Sanctum, camera tronului Imparatului insusi, unde macelareste toata suita regala si se indreapta spre Imparat ca sa-l lege in vraja sa. Jucatorii gasesc palatul incuiat. Cu ajutorul lui Kuunavang si darului acesteia in abilitatile celeste, dar si cu ajutorul catorva aliati pe care si i-au facut pe drum, jucatorii incep sa-si croiasca drum spre Sanctum luptand cu armata Shiro'hen, de-a lungul coridoarelor intortocheate ale Palatului Raisu.
Frate pentru frate
Cand ajung la Sanctum, Togo alearga in ajutorul fratelui sau. Shiro apare apoi si intr-o clipita il rapeste pe Maestrul Togo! Fuge cu Togo in mijlocul gradinilor imperiale. Shiro simtise sangele imperial al lui Togo si profita de atentia jucatorilor asupra Imparatului pentru a obtine un alt suflet care i-ar indeplini planul. El il ucide pe Maestrul Togo cu sange rece si desavarseste intoarcerea sa in taramul muritorilor.
Sfarsitul Raului
Nu e timp pentru a-l jeli pe Togo. Shiro trebuie oprit. Mhenlo ii conduce pe jucatori spre lupta finala cu Shiro. Cu ajutorul lui Kuunavang, jucatorii il infrunta din nou pe Shiro Tagachi. Shiro e extrem de puternic in lupta, dar mortalitatea sa innoita ii aduce si o vulnerabilitate: moartea. E o lupta grea, dar jucatorii triumfa. Cand Shiro moare, acolitii Templului Stelelor condusi de Suun apar si inchid forma muritoare a lui Shiro in jad. Sufletul lui Shiro revine pastrarii Trimisilor deoarece el murise ca muritor. Shiro nu mai poate cere nimic de la Trimisi. Cand sunt intrebati ce au de gand cu Shiro, Trimisii spun doar ca au pregatit un loc special in Lumea de Jos lui Shiro pentru a se cai de pacate.
Aceasta s-a confirmat ulterior de catre jucatorii care au luptat cu Shiro din nou in Tinutul Torturii, anume ca acesta a fost dus (ca si Lich Lord-ul) catre tinutul Lordului Intunecat Abaddon. Dar putea sa se miste liber in aceasta dimensiune si chiar sa-si adune luptatorii Shiro'ken.
Epilog
Calea Divina
Jucatorii au salvat Cantha. Ei l-au invins pe Shiro, au oprit molima, au unit factiunile luxona si kurzica si l-au salvat pe imparat. E un moment de bucurie, iar oamenii din tot tinutul Canthei apar si ii omagiaza pe noii eroi ai Canthei.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu