Tyria anul 1070 AE(dupa exod)
Ascalon Pre-Searing (Zona Tutorial) anul 1070 AE
Jocul incepe in vechiul Ascalon, un tinut plin de viata. Aici jucatorul are posibilitatea de a se acomoda cu interfata jocului, de a interactiona cu alte personaje, totodata aici isi va alege si profesia secundara care il va avantaja pe tot parcursul jocului. Urmand scurte misiuni oferite de personajele acestui tinut acesta incepe sa intre in povestirea jocului. Personajul principal al Ascalonului este Sir Tydus, care ofera jucatorului posibilitatea de a intra in Academie cu conditia de a detine si o profesie secundara. Inrolarea in Academie il desparte pe jucator de aceasta lume frumoasa si de tot ce se gaseste in aceasta, cu alte cuvinte inrolarea nu-i mai da posibilitatea de a se mai intoarce inapoi. Dupa doi ani de inrolare, timp in care evenimentele din Ascalon iau o intorsatura teribila, lumea este invadata de un inamic de temut "Charr", cerul devine intunecat, fauna dispare si totul se transforma intr-un desert pustiu plin de pericole (Post-Searing). Jucatorul se trezeste intr-o lume de nerecunoscut in care va fi nevoit sa supravietuiasca, dezvoltandu-si abilitatile si "skill"urile care ii vor permite sa razbata.
Ascalon Post-Searing (Inceputul Jocului) anul 1072 AE
Noul Ascalon umbrit de raul care il incolteste este acum protejat de un zid inalt "The Great Northern Wall" si se afla sub conducerea Regelui Adelbern . Acesta este increzator in puterea imparatiei si a acestui zid, in timp ce fiul sau, Printul Rurick, dezaproba ideile tatalui sau si planueste o campanie de eradicare a maleficilor "charr". De aici jucatorul incepe un nou capitol al jocului in care supravietuirea se afla pe primul loc, invatand "skill"-uri si avansand in experienta, urmand misiuni noi si descoperind tinuturi noi si astfel reusind sa faca fata tot mai usor noilor primejdii ce-l inconjoara. In timpul conflictelor intre rege si fiul sau, jucatorul, condus de Printul Rurick, trece prin diferite misiuni impotriva "charr"-ilor . Multe din acestea vor fi de succes dar datorita inamicului numeros bucuria nu va dura foarte mult si singura varianta va fi sa ceara ajutor celor din tinutul "Kryta". Regele nefiind de acord cu fiul sau nici de data aceasta il alunga pe acesta pentru totdeauna din tinutul Ascalon. Rurick impreuna cu jucatorul vor continua sirul de batalii in drumul lor spre "Kryta", un tinut inca viu si bine protejat, drum in care Printul Rurick este rapus. In Kryta jucatorul va intalni alte pericole si un alt inamic, "the undead"; luptand alaturi de armata acestui tinut "White Mantle" impotriva acestor noi inamici si reusind sa-i indeparteze din tinuturile Krytei, jucatorul va primi ca rasplata gazduire in capitala tinutului ,,Kryta'', "Lion's Arch".
Kryta/Maguuma Jungle/Crystal Desert
Si Pelerinele Albe au suferit pierderi cand valul nemuririi a fost ridicat de pe asa numitele lor zeitati, demascandu-i ca pe avangarda unor creaturi puternice dar muritoare. Odata cu aceasta revelatie, Kryta cazu intr-un razboi civil, Sabia Stralucitoare incercand sa readuca la putere vechea familie regala. In ciuda pierderilor suferite, din spatele transeelor Pelerinele Albe raman un inamic redutabil. Aflati in imposibilitatea de a se confrunta direct, Sabia Stralucitoare trimite spioni prin Tyria in cautarea a noi arme si aliati. Fiecare parte jura sa aduca pace Krytei cu orice pret.
Shiverpeak Mountains
Jucatorul ajunge in "Southern Shiverpeaks" pentru a-i gasi pe "Shining Blade"; aici infrunta diferiti dusmani ca "Mursaat", "Deldrimor Dwarves" si "Stone Summit", fiind nevoit sa faca o intelegere cu "Deldrimor Dwarves", pe care ii va si salva, pentru a pune capat furiei piticilor din clanul "Stone Summit". Jucatorul se va vedea coplesit de puterea magica a "Murassat"-ilor, "Spectral Agony", impotriva careia nu are aparent nici o aparare. Evennia si noii aliati, piticii "Deldrimor" il indruma pe jucator spre "Iron Mines of Moladune" pentru a cauta o creatura antica numita "Seer" care ar putea sa-i confere acestuia putere impotriva acestei magii. In timpul misiunii jucatorul il intalneste pe "Seer" , care il va ajuta sa isi "infuzeze" armura , si in consecinta, sa obtina o minima protectie impotriva inamicului suprem "Murssaat" . Capitala piticilor din clanul "Deldrimor", "Thunderhead Keep", va fi capturata de "Stone Summit" si o data in plus i se va cere jucatorului ajutorul intr-o cauza nobila . Luptand alaturi de regele "Deldrimor"-ilor Jalis IronHammer jucatorul va reusi sa-i indeparteze pe acestia omorandu-le liderul si totodata formand un "zid" impotriva "Murassat"-ilor. Vizirul Khilbron i se va arata din nou jucatorului avertizandu-l ca lupta nu s-a terminat si trimitandu-l pe insulele Inelului de foc "Ring Of Fire Islands", unde va dezvalui singura arma cu care va putea invinge fortele "Murassat".
Ring of Fire Islands
Ajuns in "Ring Of Fire Islands" jucatorul se afla la finalul aventurii sale.Exista se pare o arma secreta cu ajutorul careia acesta va putea sa incline defintiv balanta fortelor in favoarea sa , in "Door Of Komalie". Cu ajutorul "Dwarves"-ilor el reuseste sa treaca de prima linie de aparare a "Murassat"-ilor si sa deschida sigiliile care inchid poarta "Door of Komalie";de asemenea tradarea joaca iarasi un rol important in firul epic al aventurii ,,Prophecies'', asadar jucatorul trebuie sa fie din nou pregatit pentru orice. Dupa aceasta poarta noi creaturi teribile precum titani il vor intampina .
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu