marți, 16 septembrie 2008

Elementalist - Mesmer


Elementalist


Magicienii (Elementalists) comanda cele patru elemente ale naturii; pamant, aer, foc , apa. Cu puterea magica oferita de natura, Magicienii pot produce daune 'damage' impresionate intr-un singur atac mai mult decat oricare alta profesie. Tipurile de Magicieni sunt la fel de multe precum numarul elementelor si modalitatile de ale combina. Unii Magicieni aleg sa studieze si sa mentina doua sau mai multe elemente pentru a pastra disciplina, in ciuda acestui fapt altii prefera sa se focalizeze pe un singur element. Elementul pamant Earth Magic declanseaza cutremure si vulcane, incastradu-i in piatra, si mai poate de asemenea sa suplimenteze puterea si vigoarea aliatilor. Elementul aer Air Magic deriva din puterea furtunii si fulgerelor acordand aliatilor viteza de miscare sau permitandu-le sa focalizeze atacurile impotriva inamicul producand daune 'damage' impresionante. Elementul foc Fire Magic este des considerat ca cel mai disctructiv element, producand daune 'damage' majore mai multor inamici. Elementul apa Water Magic poate fi manipulat in multe feluri. Elementul apa Water Magic convoaca gheata si ceata pentru a incetini inamicul si a le incetosa vederea, producand daune de frig 'cold damage', si chiar protejandu-i pe aliati de alte forme de atac magice. Atributul primar al Magicienilor, Energy Storage, le confera acestora maximum de energie existenta in joc. Aceasta ofera profesiilor care consuma multa energie cum sunt Calugarii (Monks) sau Vrajitorii (Mesmers), alegerea profesiei ca secundara la cea de Magician. Magicienii nu ar trebui sa se gaseasca niciodata in prima linie a bataliei, dar totusi atunci cand sunt inconjurati, ei pot accesa o sumedenie de abilitati (skills) cu 'efect inconjurator ('area of effect)' care le stau la indemana in caz ca este nevoie.

Mesmer


Vrajitorul (Mesmer) nu se multumesc cu a trai in realitate, el prefera sa-si creeze propria realitate. Vrajitorii sunt maestrii mentali ai iluziei, controlului si dominatiei, folosind in propriile scopuri energia inamicului si sprijinind intreaga echipa in lupta, prin intermediul unei magii care intuneca mintea inamicului. Abilitatile (skills) care-i apartin atributului Domination Magic le ofera vrajitorilor controlul asupra energiei si vietii unui oponent, in timp ce abilitatile atributului Illusion Magic poate cauza daune 'damage', sau chiar sa stopeze un inamic si sa sece puterile celor care i se opun. Vrajitori pot utiliza abilitatile de Inspiration pentru a fura energia inamicului, iar atributul primar Fast Casting ii ajuta sa execute rapid abilitatile pe care le detine, mai rapid ca orice profesie existenta. Vrajitorii sunt puternici producatori de daune 'damage dealer' ca si 'aruncator de magie/vraji (caster)', un jucator de suport sau amandoua. In mod normal ei evita sa lupte in primele randuri, dar pot schimba cursul luptei in orice moment.

Niciun comentariu: