joi, 2 octombrie 2008

Povestea Guild Wars Eye of the North - Tyria

Tyria anul 1078 AE (6 ani dupa exod - calendarul mouvelian)

Ascalon

Sase ani au trecut de la evenimentele din Guild Wars Prophecies, de cand Parjolul s-a abatut asupra Ascalonului. Cronicarii din Lion's Arch au facut un raport asupra raselor si natiunilor Tyriene, atat cele cunoscute cat si cele recent descoperite. Iata cadrul in care se desfasoara campania Eye of the North.

Puternicul regat Ascalon trece printr-o perioada dificila, umilit de atacurile asidue ale Charrilor. Eroi curajosi au incetinit, dar nu au putut opri hoardele invadatoare. O vasta forta armata, sub comanda Regelui Adelbern, continua sa apere tara de invazie. Cu cativa ani in urma, regele si un grup de eroi au nimicit zeii Titani ai charrilor. Totusi, cu forte din ce in ce mai putine, regele duce un razboi de uzura, cu armatele sale impinse tot mai spre sud de catre dusman. In aceste vremuri de rastriste, un grup de ascalonieni curajosi au decis sa duca lupta pe teritoriul charrilor, atacand patria lor. Aceste unitati - multe dintre ele formate din oameni scapati din robia charrilor - s-au strecurat (si uneori au patruns cu forta) in spatele liniilor inamice. Ei construiesc acum baze avansate in teritoriul charrilor, de unde hartiuesc invadatorii si le distrag atentia, trupele si proviziile de la Ascalon. Charr

Charrii au fost zguduiti de moartea zeilor lor. Ani intregi legiunile charr au fost comandate de casta samanilor, care pretindeau autoritate in numele Titanilor pe care ii venerau charii. Cand eroii umani, alaturi de regele Adelbern, au dovedit ca aceste fiinte erau mult prea muritoare, s-a creat dezordine la varful ierarhiei charre. Indivizi sau chiar grupuri s-au desprins din structura sociala, dar fiecare revolta a fost inabusita de catre conducerea religioasa. Chiar si acum sunt disensiuni intre charri. In timp ce samanii sunt permanent determinati sa zdrobeasca rezistenta umana din Ascalon, ei sunt atenti si la rebelii si ereticii din randurile lor.

Kryta

Si Pelerinele Albe au suferit pierderi cand valul nemuririi a fost ridicat de pe asa numitele lor zeitati, demascandu-i ca pe avangarda unor creaturi puternice dar muritoare. Odata cu aceasta revelatie, Kryta cazu intr-un razboi civil, Sabia Stralucitoare incercand sa readuca la putere vechea familie regala. In ciuda pierderilor suferite, din spatele transeelor Pelerinele Albe raman un inamic redutabil. Aflati in imposibilitatea de a se confrunta direct, Sabia Stralucitoare trimite spioni prin Tyria in cautarea a noi arme si aliati. Fiecare parte jura sa aduca pace Krytei cu orice pret.

Piticii din Deldrimor

Regele Jalis Ironhammer a adus pace in Shiverpeaks, imprastiind fortele Piscului de Piatra si alungandu-i din Furnalul Tristetii. Acum, inspirati de recuperarea Tomului Rubiconului, piticii din Deldrimor isi indreapta atentia din nou spre Adancuri, vaste regiuni care se afla dedesubtul Tyriei. Tomul profeteste un conflict final intre Marele Pitic, personificarea rasei Piticilor, si Marele Distrugator, o creatura cu o imensa putere distructiva si o infinita rautate.

Adancurile

Piticii au adus putine informatii despre misterele pe care le-au aflat dedesubtul pamantului. Rapoarte primare descriu un complex subteran imens, interconectat, pe care Piticii il numesc "Adancurile Tyriei". Adancurile sunt o combinatie de pesteri naturale si excavatii ale piticilor si alte rase subterane, gazduind structuri lasate de civilizatii anterioare care dateaza dinaintea sosirii oamenilor in Tyria. Adancurile sunt conectate printr-o serie de porti magice care permit calatoria rapida de-a lungul a kilometri de pamant si roca. Aceste porti au fost create de creaturi cunoscute ca Asura. Putin se cunoaste despre aceasta rasa intrucat membrii ei nu au fost vazuti de veacuri la suprafata, dar legendele spun ca ele sunt creaturi minuscule cu ochi mari si urechi lungi. Piticii descriu aceste fiinte misterioase ca avand o mare putere magica si o inteligenta extrema.

Nordul

Piticii au explorat de-a lungul intregului lant muntos Shiverpeak, chiar si Far Shiverpeaks aflati in nordul zonelor civilizate. Regele Jalis insusi a insotit o mica expeditie in aceste tinuturi pentru a se intalni cu liderii Nornilor, o rasa cunoscuta piticilor din vechime. Acesti giganti arata in general ca oamenii dar ii intereseaza putin afacerile raselor de dincolo de munti. Foarte independenti, Nornii nu sunt organizati intr-o natiune unica. In schimb ei pun o imensa valoare pe curajul si indemanarea in lupta. Cei mai faimosi vanatori ai rasei lor intemeiaza adaposturi care devin centre de siguranta, dar nici un norn nu conduce de unul singur, nici nu cauta acest lucru. Ambele sexe vaneaza si lupta, iar forta fizica e poate cea mai cautata trasatura intr-un tovaras. Nornii venereaza spiritele animale. Maarile animale ale Nordului - Lupul, Bufnita si Corbul - fiecare are asociat un spirit, dar cel mai mare dintre ceastea este Ursul - cu care toti nornii au o legatura speciala. Piticii raporteaza ca nornii sunt capabili sa "devina ursi" schimbandu-si forma intr-un urs urias. Aceasta forma le da o forta in lupta chiar mai mare. Daca aceste rapoarte sunt adevarate sau doar povesti exagerate ale unor exploratori, ramane de vazut.

Roata se invarte

Tinuturile oamenilor din Kryta si Ascalon au suferit schimbari majore in ultimii sase ani. In acelasi timp, aparitia a noi rase si noi amenintari a destabilizat mai mult aceste pamanturi secatuite de razboaie. Asprii pitici, mai ales, vad toate aceste tulburari ca pe niste semne ale unui viitor conflict major. Ei cred ca roata lumii se intoarce anuntand o confruntare finala, si ca nici oamenii nici piticii nu vor fi crutati. Totusi unele intrebari raman fara raspuns in aceste rapoarte, iar noi amenintari ar putea fi descoperite in anii care vin. Deocamdata destinul umanitatatii si a intregii Tyrii a fost schimbat de evenimentele Parjolului, iar lumea mai are mult pana sa se refaca dupa aceasta lovitura. Timpul trece.

Actul I

Primul act are loc dupa o serie de cutremure in Tyria, Cantha si Elona. El cuprinde ajutarea piticilor din Deldrimor sa lupte impotriva fortelor Marelui Distrugator. Inceputul povestii va fi diferit in functie de modul pe care il alegeti pentru a intra in Adancurile Tyriei. Daca luati misiunea din Centrul Kaineng atunci veti investiga o fisura din pamant si veti fi atacati intr-o ambuscada de asasinii Am Fah, daca porniti din Lions Arch, veti lupta cu nemorti, iar daca incepeti din Kamadan, veti fi atacati de corsari. Pe masura ce lupta se desfasoara, Ogden Stonehealer apare impreuna cu Vekk si va va spune sa nu mai luptati si sa fugiti. Apoi fugiti de distrugatori si trebuie sa ajungeti repede la o Poarta Asura. Ajungeti in Far Shiverpeaks, iar Ogden si Vekk vi se alatura. Acolo o intalniti pe Jora, vanand pe Savage Nornbear. Ea va spune ca mai sunt oameni in Eye of the North. Jucatorii merg in Eye sa intalneasca alti oameni, si in final se intalnesc cu Gwen, care le arata holul monumentelor si o fantana magica. Fantana creaza o viziune cand jucatorii se uita in adancul ei. In fantana ei vad un distrugator, iar povestea se imparte in trei: ajutorul lui Ogden sa adune nornii impotriva distrugatorilor, ajutorul lui Vekk sa gaseasca pe ceilalti asurani de la suprafata, si in final ajutorul lui Gwen sa-l gaseasca pe Capitanul Langmar, liderul Avangardei de Abanos.

Actul al II-lea

Misiunea primara a nornilor: Jucatorii incep prin a-l cauta pe Savage Nornbear. Monstrul isi face aparitia mai intai in Domeniile Norrhart, si daca jucatorii se apropie, devine ostil. Cand sanatatea scade la zero, isi revine cumva si se teleporteaza la distanta. Apoi jucatorii vorbesc cu Gunnar in Gunnar's Hold, care ii indruma spre Sif Shadowhunter. Jucatorii il intalnesc din nou pe Nornbear, dar acum sunt ajutati de Sif. Dupa ce apara adapostul lui Sif, Jora le spune jucatorilor cum fusese blestemata, si ca Nornbear e fratele ei. Jucatorii cauta binecuvantarea Spiritului Lupului, si o folosesc ca sa-l gaseasca pe Svanir, Savage Nornbear. Dupa trei incercari, jucatorii il prind pe Svanir si privesc cum Jora il ucide. apoi Jora se alatura echipei ajutand-o in lupta. In continuare jucatorii il cauta pe Olaf Olafson, un campion al nornilor, sau sa curete onoarea familiei Jorei. Daca jucatorii mearg spre Olaf, el le cere jucatorilor sa se dovedeasca demni sa-i vorbeasca. Dupa ce o fac, doua grupuri de distrugatori ii ataca. Odata morti, Olaf deschide drumul spre templul corbului, iar Vekk spune ca daca distrugatorii sunt aici, inseamna ca trebuie sa existe o poarta Asura in apropiere conectata la camera centrala. Apoi jucatorii curata templul corbului de distrugatorii care ies chiar din pamant. Dupa ce templul este curatat, jucatorii capata binecuvantarea corbului si incep sa caute poarta. Dupa distrugerea portii jucatorii pleaca spre Egil Fireteller sa refaca onoarea Jorei. Ei capata Binecuvantarea Ursana din templul ursului si distrug fortele charre din adapostul Jorei. Cu aceasta, misiunea primara a nornilor este terminata.

Actul al III-lea

Implica lupta cu Marele Distrugator.

2 comentarii:

drhigh spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
drhigh spunea...

Tot ce ai publicat aici de pe GuildWars.ro este cu licenta. Daca doresti sa ramana la tine pe Blog, te rog sa specifici sub fiecare parte adugata de pe site, ca textul apartine "GuildWars.ro" sau ca a fost luat si publicat de pe GuildWars.Ro

Highlander Team @ Guild Wars Romania